Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Guus Meeuwis Geeft Laatste Groots Met Een Zachte G Concerten

Guus Meeuwis geeft laatste Groots met een Zachte G-concerten

Tickets voor afscheidstournee vanaf 17 maart verkrijgbaar

Rolstoelplaatsen apart verkrijgbaar via Ticketmaster

Zanger Guus Meeuwis sluit volgend jaar zijn Groots met een Zachte G-hoofdstuk af. De populaire artiest geeft in juni 2024 voor het laatst zijn iconische concerten in het Philips Stadion in Eindhoven. De data zijn 14, 15, 16, 21, 22, 23, 25 en 26 juni.

Voor rolstoelgebruikers zijn er aparte plaatsen beschikbaar. Deze kunnen vanaf 17 maart worden geboekt via Ticketmaster. De reguliere kaartverkoop start op 21 maart om 10.00 uur.

Guus Meeuwis kondigde het nieuws dinsdagochtend aan in het tv-programma Goedemorgen Nederland. "Ik heb er heel lang over nagedacht", legde hij uit. "Het zijn achttien fantastische jaren geweest, maar er is ook veel veranderd in mijn leven. Ik wil meer tijd voor mijn gezin en voor andere dingen."

Meeuwis belooft dat de afscheidstournee "een groot feest" gaat worden. "Ik wil er echt nog één keer alles uitgooien. Met alle hits, maar ook met nieuwe nummers en verrassingen." Tickets voor Groots met een Zachte G 2024 zijn verkrijgbaar via de officiële website van Guus Meeuwis.


Comments